dinsdag 5 januari 2010

groeifactoren in de Biologische Cosmetische Plastische Chirurgie

Met gepaste trots verwijs ik u naar mijn nieuwste video waarin ik u graag wat meer vertel over wat ik noem: Biologische Cosmetische Plastische Chirurgie.

Een volledig nieuwe en revolutionaire benadering van het herstellen van ongewenste tekening van ouder worden in het gezicht.

De nieuwste inzichten om met eigen levende vetcellen (lipofilling) en je eigen reparatiesysteem: de groeifactoren afkomstig uit je eigen bloedplaatjes, op geheel 'biologisch verantwoorde wijze' een jeugdige en vitale uitstraling vast te houden (of terug te krijgen !) is geheel vrij van enig risico op afstoting of ontstaan van onbehandelbare huidafwijkingen zoals we (erg genoeg) nog steeds zien na behandeling met permanente fillers.

Verdiep u zelf !
ik houd me graag aanbevolen om met u over deze fascinerende ontwikkelingen van gedachte te wisselen.

Kijk ook komende weken op zaterdag of zondag naar RTL4 naar 'Gewoon mooier' om de behandeling 'live' te zien!

Geen opmerkingen:

Facebook Blogger Plugin: Bloggerized by AllBlogTools.com Enhanced by MyBloggerTricks.com

Een reactie posten

dank voor je reactie